24..gah!

Min helg har varit så fantastisk.
Matchen mellan BKB-SBK va ju världens rysare när vi tillslut tog hem segern med 2-3!!Johooo.
På kvällen skulle ja äta middag med familjen men blev istället bortrövad av mina kära vänner. God middag i Mörtsjön o massa tjejsnack gjorde mig såå lycklig o ja böla ganska mycke=) Fick dessutom en jättefin kaffebryggare av dom plus Jonas, precis som ja hade önskat mig. TACK!! Ja Älskar Er!
Igår fyllde ja år o de va full rulle hela dagen o vill tacka alla för uppvaktning o besök. Så ja är supernöjd med mig helg och längtar redan hem igen. Snart ska vi till Umeå o de ska bli riktigt skoj.



Letade o hittade igen en gammal goding att göra om. Ta mobilen o bläddra fram namnet som numret står på, svara på frågan.

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Amanda..Eh nej!

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Bengkove ja.. Han är min farbror som skickar konstiga saker på telefon=)


NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?

Danne.. Imorn på jobbet!


ÄR NUMMER 18 SÖT?

Bea.. Ja hon är ju supergullig. Särskilt när hon ligger o åmar sig på golvet.


VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?

Ego..(gymmet) Eh, stort me massa muskelpaket??


HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?

Annakarin.. Såg henne på gymnasiet nån gång då vi hade samma vänner. Nu sitter ja regelbundet kattvakt till hennes o Lars katter.


HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?

Anders.. näe han e ju som bortblåst. Låte de stå som sist, för de e ju sant.


NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Ante.. Garanterat på TeSupèn!! jajjemeeen.


ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?

Annzo.. Ja de skulle ja vilja påstå. Hon är en av de mina.


HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?

Andreas.. Näe men kollat på film på hans stora plasma..gills de? ´=) Haha samma


SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?

Andreas kusin.. Ja för tusan. Vi skulle kunna hoppa me skidorna el nåt=)


VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?

Flatte.. Ja vi har diskussioner om de mesta. Han gillar länders olika syn på saker o ting.


KÄNNER DU NUMMER 1?

Adam.. Fortfarande, vi hejjar!


SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?

Anette Oscar.. Åhh henne skulle ja kunna krama jämt.


VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION?

Anna R.. Vi har gått i samma klass många år, tyvärr hörs vi inte så ofta som vi kanske vill nowdays.

Allt för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0