Bland tuk-tukar o vita strander

Hej!
nu tar ja mig antligen lite tid att skriva nagra rader om hur vi har de har i phuket.
For de forsta sa har vi de kanoners. Varldens finaste hotell som ligger 4 km fran Patong city. Det har 3 stora pooler o ca 30 meter till havet. Vattnet ar verkligen kristallblatt som man ser pa bilder.

torsdag- vi akte till en strand som heter Lem Singh med mammas kusin sussi som e slygvardinna o de tva piloterna som flog ner oss hit. Jattefin strand o passade pa att ta en massage dar for ca 70 svenska kronor.

fredag- pappas 50 ars dag! han fick present fran hotellet o sen tog vi me han pa en restaurang som sussi hade bokat som lag vid havet. jattegod mat men notan slutade pa 5000 svenska kronor. han fick tom en tarta som de stod GRATTIS LEIS pa. Pa kvallen blev de utgang i patong o for vissa blev de lite for mycke. Per pappa o olle tal ju inte sprit, haha.

lordag- Dom 3 fyllskallarna sov bort den finaste dagen hittills. De va riktigt varmt o ja o mamma lag vid poolen o stekte hela dagen.

sondag- fin dag igen. vi badade i poll o hav o sen akte vi till patong o shoppade o at pa en svensk rest. han som agde ska hjalpa oss att boka en tur till phi phi island i veckan.

imorn aker vi pa en annan utflykt till oarna dar en james bond film spelades in.
livet leker har nere o vi har alla de jattebra. tyvarr kan ja inte lagga in bilder for har ingen sladd till kameran men kanske mamma har.
hoppas ni mar bra hemma. 
 
vi kanske hors snart igen!!

halsningar fran oss

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha även grattis LEIS! Fan vad jag skrattade. =) Crazy thai. Hoppas ni har det kanonbra, varmt och skönt. Det kan jag inte påstå att vi har här hemma. PUSS

2009-11-08 @ 17:14:53
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/
Postat av: Marita

Åh vad jag är avis. Vill också vara i solen.

Puss

2009-11-10 @ 10:27:05
Postat av: Maria

Låter som att ni har det helt okej..Sverige är också fantastiskt ska ni veta. November, grått, grått, grått, blött, blött och råååkallt!



Jag vill också ha sol och värme!!!! Ta hand om er!



kramkram

2009-11-10 @ 19:20:55
Postat av: Brittan

Buuuuäääääähäääähääääääääää.... Jag saaaaaaknar diiiig!! Snyft..snyft..

Känns väääldigt avigt att du är där o jag är här. En annan sak som känns konstigt är värmebölja i spanien. 27grader i Barca nu. En weeekend..någon?! =)

2009-11-16 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0