Vart ska ja börja?

Jag börjar om från början.

Nu är juletiderna över för denna gång och ja vill inte att de ska dröja 1 år till till nästa=(

Låt oss backa tillbaka till tisdagen 23 december-08.
Jag anländer till Stugun och börjar fixa med traditionerna såsom granklädning, fika och mys. Vi fick även besök av Pelle, Agnetha, Annalena, Mattias, Lotta, Nova och Neona. Åsså pappas tävling såklart, där vi alla redan vet hur de gick.

Sen va de julklappsbyte med spelgänget!


Dagen efter va de ju julafton! Blandad kompott från hela dagen/kvällen!


Juldagen-Utgång G3 och förfest hos Lina!


Annandan-Middag på Vågslätten och alla va där.


Åsså hann ja me lite Åre oxå!


BingoUppeSittarkväll hos Sara och Micke tis 30 december


Nyårsafton, även de på Vågslätten! Fondue, lekar och fyrverkeri.


Min jul ska vara kul, min jul får inte vara ful.
Och den va alldeles alldeles underbar.



Kommentarer
Postat av: A-L

Men vad glad jag blir över att få vara med på bild en enda gång i din blogg och då när man är trött och oduschad vilket resulterar i det man kan se här!

Tack Frida, vad jag hm... ÄLSKAR dig ;-)

2009-01-07 @ 18:33:37
Postat av: Birgitta

Det var mycket roligt att se. Du ser ut att ha haft fullt upp här hemma. Skulle du inte vila lite oxå??Pappa undrar om du " bara" har festat i två veckor.Det var så härligt att ha dig hemma- vänta inte lika länge till nästa hemresa. Du - Annalena det var väl inte så tokiga bilder eller......Kramar

2009-01-07 @ 21:37:18
Postat av: Shull

Jaha så nu fick ja hämden eller, lägger ja upp en snygg bild på dej, lägger du upp en snyggare på mej! Tackar :P Pöss

2009-01-08 @ 14:27:25
Postat av: A-L

Jo, när det gäller en som helst står BAKOM kameran alternativt väljer precis NÄR hon vill vara med!

Men, men, det är smällar man får ta när man umgås med dem man älskar!

Kram

2009-01-08 @ 15:38:50
Postat av: Lina

Jag var väldigt snygg på alla bilder måste jag säga =).. och snön ska vara vit, och är det gul har någon pinkat på den.. kansk.. kanske en.. hu-hund!

2009-01-08 @ 20:08:03
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/
Postat av: Marita

Självklart kirrar jag det till dig snygging! Puss

2009-01-10 @ 20:26:22
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0