Linskussarna!

Satt och kollade igenom lite kort och upptäckte att jag och min kära kusin Marita mer än gärna spexar framför kameran och älskar att vara med på kort! Här är några exempel:
 Och då va de inte ens hälften av alla kort ja har på oss. Och fler ska de bli! Är så otroligt att vi har hållt samman alla dessa år. Alltid känts som ja haft systrar i Marita o Sara. En äldre, en yngre. Och ja är så tacksam att ja har Er! Hoppas vi syns snart. Ska bara jobba mig igenom februari men sen så.

Nu ska ja ta en powernap så att ja är utvilad inför nattens jobb.


Kommentarer
Postat av: Marita

Haha, ja det finns några bilder på oss. Fan vad vi är heta. Saknar dig! Puss pUss ps det här förgyllde min lördag ds.

2009-01-24 @ 14:36:49
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: sara

HAHAH!!! jävla linslusar!

2009-01-24 @ 15:24:20
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Många bilder blir det. Jag har ju oxå några. Det är kul med kort, jag har satt in i ditt album gumman. kram mamma

2009-01-26 @ 20:21:36
Postat av: Birgitta

många bilder är det- sen har ju jag tagit några oxå. Vad vore livet utan kamera ?? ha det bra och kram från mamma

2009-01-26 @ 20:24:07
Postat av: Birgitta

Sorry ! nu gjorde jag en dubbel igen, typiskt mig

2009-01-26 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0