Fick tänka till..

Satt för nån dag och funderade på vart tusan mina pengar tagit vägen!! Ja har jobbat hela mitt liv känns de som och aldrig varit bekymrad över min ekonomi. Bara handlat när ja vill, åkt när ja vill och lagt ut på de ena och de tredje, bjudit på de fjärde. Nu har ja börjat märkt att ja måste vara lite noggrannare och inte slösa så mycke. Då kom ja fram till att deta har mina pengar 2008 gått till:

Uppsala hel helg
Barcelona 1 vecka med allt som man gjort och köpt där
Stockholm
Berlin
Födelsedagsmiddag för alla tjejer
Bali 2 veckor
Tandläkarn
Hemresor
Åsså allt som ja shoppat, handlat och hyrt!
Jösses.

Men ja överlever alltid. Och resa mer ska jag ju, för en resa ångrar man sällan. Man ska passa på när man kan och har råd. Men blir ja student till hösten så blir de till att hålla igen.. men de va ju de där Mauritius då=) Dit åker ja ändå!!

tjohopp


mm Bali

Kommentarer
Postat av: Mamma

härligt tänk gumman. man lever bara en gång.Kram

2009-02-26 @ 19:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0