Jul..

..har de varit. O den va precis lika mysig som den brukar vara.
Först lit me mammas sida av släkten o sen mörtsjön me pappas. O iår va tomten ingen lätt nöt att knäcka, men de gjorde Lars iaf. Min kamera e kvar i allt stök i sundsvall så har inga bilder att lägga ut än tyvärr.
Idag har ja vart i Tandsbyn o hälsat på Maria. De va ja, Cicki, Sanna, Emma o Anna som va där. Vi åkte häst-släde o red. Sen fick vi goda kakor o snackade massa minnen.

Hämtade min dator hos Tommy oxå så nu ska ja bara lära mig hur den funkar.

Bjuder på en Thai-bild..o ja, man längtar tillbaka rätt så mycke.


Nyår nyår nyår! Nästa mys.

Kommentarer
Postat av: sandra

frida jag tycker att du ska lägga in bilderna från julafton :)

2009-12-30 @ 16:03:12
URL: http://sanndrews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0