Vinna el försvinna.

Igår tog Gif Sundsvall emot Elfsborg på Norrporten Arena! Jag och Christina va där och försökte heja fram 3 poäng till stackarna men de slutade 0-0. Superettan nästa antar ja. Värdelöst!
Tacka vet ja grabbsen hemma som vinner med 4-0 när de gäller.
Sen gick vi och käkade en god bit mat och hyrde film och åt glass..en massa glass.


På fredag kommer kussarna och de ska bli supermysigt att få umgås lite me dom på tu man hand=)
Nu håller ja på planerar lite omgöring i min lägenhet, de kommer nog bli bra och jag har ju den bästa som ska hjälpa mig.. You and me B!!

Men orka..


Kommentarer
Postat av: sara

på fredag på fredag !

2008-09-16 @ 09:57:05
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0