Min underbara helg!

Att man blir ett år äldre behöver inte vara deprimerande så länge man har Vänner och Familj att spendera tiden med!

Fredag 19/9
Sara och Marita kommer med bussen till mig och Brittan som sitter och väntar i Sundsvall. Sen rasslade vi till ganska direkt och gick och åt mat! Förrätt, huvudrätt och efterrätt såklart. Och ja fick ett ljus i min glass, även fast ja inte fyllde förrän dan efter...de va ju lysande!


Lördag 20/9, min 23 års dag
På lördagen väcktes vi av farmor som ville ringa och gratta, och sen rullade gratulationerna på från dom som kom ihåg mig. ( nämner inga namn )
Sen sprang vi ner på stan en sväng och hann me lite shopping innan vi åkte upp på Baldershov för att kolla på en rysare till match...


Stugun spelade 2-2 mot IFK Sundsvall, med ett mål av födelsedagsbarn nr 2 i 96:e minuten! Stugun lever vidare i div 3. Nu avgörs allt på lördag mot Lycksele.
Vi packade oss in i bussen och åkte och käkade innan vi styrde hem till Jämtland.


Senare på kvällen bjöds de på lite tårtor som min duktiga mor hade bakat. Annso, Zalla, Marita och Sara kom förbi och vi skratta och mådde gott. Sen ramla de in folk lite hur som helst. Vi lekte lite också..


Söndag 21/9,  Jonas och Kalles födelsedag!
Vi fikade på eftermiddagen hos Jonas och sen kom vi på att vi skulle käka ilag hela gänget. Jag, Sara och Marita stack på Ica och köpte Tacos-grejer. Middagen hölls hos Marita och Lars och de va mycke trevligt som alltid. Vi avslutade me lite poker och haha va bra de gick!!


Tack för i helgen alla de mina.



Fortsätt skratta, fortsätt skratta...

Kommentarer
Postat av: sara

HAHA fina bilder. speciellt du med kniven!

Sank you för en trevlig helg!

PUSS

2008-09-23 @ 08:22:25
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Marita

Hoppas att du kommer hi på lördag igen, vore ju toppen!

2008-09-23 @ 11:23:02
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh jag vill också träffa Er!! =(

2008-09-24 @ 13:19:35
Postat av: Zalla

Super trevligt att träffas. Snart ses vi igen! Löve u!

2008-09-24 @ 14:00:52
URL: http://zalla.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Sätt in kort på tapetseringen. Man blir ju så nyfiken. Håll Tummarna på lördag nu för grabbarna. Det gör jag. Det var kul att ha dig hemma fast det blev ju bara en kort visit. Ha det ! Kram

2008-09-25 @ 18:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0