Århundradets goda gärning!!

Igår när ja och Christina hade ätit så undrade vi vad som skulle hända härnäst. Sen kom vi på de:
Vi skulle baka muffins till asfaltsgubbarna utanför mitt fösnter. Sagt och gjort, vi bakade 2 formar, en me chokladmuffins och en med vanliga. Sen la vi dom i en korg och gick ner på gatan. Sällan har man blivit så uppskattad som då=) Alla tyckte att vi hade bakat så gott och dom frågade om vi skulle me och käka, men vi e ju tjejer och ville hem och fixa lite först så vi kom försent..haha fast lika glada va vi för de! Tack för en kanonkväll Christina.

Idag har ja varit hos Hanna och klippt mig och färgat lite. Blev nöjd men mitt hår håller på falla samman och undra hur de skulle bli om ja rakade av allt och lät de börja om?

Ikväll va de myskväll m B som gällde. Film, nachos och glass. Ungefär som alla våra måltider ser ut som. Mm gott!


Kommentarer
Postat av: A-L

Men lilla vännen!! Inte visste jag att du var sååå desperat att hitta någon att gifta dig med ;-)

2008-09-04 @ 22:56:49
Postat av: Brittan

Fy f-n vad god muffsen ser ut!! Vet ju att dom va de oxå =)

2008-09-17 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0