Påsk i färg

Min påsk började me mysmiddag hos Anders. Han hade lagt ner sin själ för att tillaga en perfekt trerätters till mig och Sara. Och gott blev de!


På påskdagen var de dax för fisketävling, och eftersom jag vann överlägset ifjol ville ja ju självklart försöka försvara de. Tyvärr så ville fiskarna annat iår så ja fick bara 1. Det var Mona som vann, skräll!! Kusin Tessan kom också och umgicks me oss en sväng och de var ju trevligt att få träffa henne nån annangång istället för bara julafton!
Vädret var härligt och de va en ren fröjd att sitta på isen och grilla, skratta och bara må gott resten av eftermiddagen!
image443

På Annandan åkte vi upp till Storhogna för att hälsa på Christer, Elisabeth, Erika och lille Viktor. Bobbaz jobbade så vi hann inte träffa han. Men en lite tur på fjället och god mat fick vi innan vi åkte hem igen.


Nu e man belåtet tillbaka i verkligheten igen.

Och du kallar mig klen??
blublublublublu

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm.. synd att man missade den tillsynes utsökta middagen! .::..MMMmmm!! :)

2008-03-27 @ 00:10:03
Postat av: Anonym

mm.. synd att man missade den tillsynes utsökta middagen! .::..MMMmmm!! :)

2008-03-27 @ 00:10:27
Postat av: Mamma

Kul me alla bilder. -Ha det bra ! kram

2008-03-27 @ 14:25:16
URL: http://gutentag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0