Idag är jag

TRÖTT! Jobbade på Oscar inatt när de va studentfest, å nå värre! Kände mig så gammal, och de va ju inte många utav dom där dom hade varit på krogen förut. När de va som mest me folk att hänga in skulle ju alla andra hämta saker ur jackorna hela tiden. - Vill bara hämta min telefon! - Kan ja få hämta mina cigg? -Jag har två lappar kan du kolla vilken utav jackorna som e min och vilken som e min kompis, åsså vill ja hämta ut mitt kort.!! JAG DÖR! Men men, de blev faktiskt hyfsat med dricks ändå och de är huvudsaken=)
Idag stänger vi 14 på jobbe tack o lov, då ska ja hem och städa och sen SOVA innan ja börjar på Oscar kl 19 igen. Imorn efter jobbet blir de till att blåsa hem i all hast för jag har blivit bjuden på brakmiddag hos Anders, och de ska ju bli väldigt trevligt. Tror ja tar med Carola Karaoken faktiskt. Ah?!
Börjar ladda för pimpel på Söndag! Frågan e ju varför min kära föräldrar inte sagt att den var uppskjuten??? Fick man ju veta i sista sekund utav Sara!! Tack Kuss!
Känner av i halsen också. Förvånar mig inte om jag skulle insjukna lagom till ledigheten.
Saknar Poker!!!!

Kommentarer
Postat av: sara

ja jag är snäll jag! roligt med brak!

2008-03-21 @ 16:23:06
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Stress balls

du är ju så jävla klen, alltid sjuk, sjuk, sjuk, och lite mer sjuk... ha ha ha ha

2008-03-25 @ 12:31:19
Postat av: A-L

Men du!!! Nu måste jag faktiskt försvara din mamma, för om du läser under din frisyrblogg LINSLUSEN, så har hon skrivit att fisket är/var på SÖNDAGEN, alltså INTE påskafton!! SÅ DET SÅ!! ;-)
Puss och kraam.

2008-03-25 @ 19:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0