Halloj!

Ok..Long time no see..I know!
Men nu så skriver ja ett par rader iaf. Jag har till exempel hunnit me en sväng till S-holm för att se fantastiska Celine Dion på ett fullsatt Globen. Jag bodde hos Anna och vi laddade hela lördagen. Fikade även me Sanna en sväng på stan. Kl 19.30 va de dags för konsert. Och vilka träffade vi inte i kön utanför globen om inte Anders o Lina som också skulle sjunga me till tonerna från en av världens mest underbaraste sångerska. Konserten va de bästa ja sett och de va Danny som hade gjort hennes hår så de va extra fint=)

På söndagen hann ja me en fika med Plichta innan ja for till Sundsvall igen! Tack för denna gång Anna, Celine och Stockholm!


Nu längtar ja till midsommar!!! Ska hem och träffa alla de mina.
Sen måste min telefon skicka iväg sms av sig själv tror ja.. annars e de illa=)

I didin`t do it, but if I`ve done it, I bet that you would have done the same!!

Kommentarer
Postat av: sara

hola!

skulle du komma hem till helgen på after moose? okej bra!

2008-06-24 @ 13:59:34
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0