Mi mi mi min midsommar!

Midsommar e ju bra härligt de faktiskt! Åkte hem till Stugun på torsdagkvällen för att ladda upp inför Midsommaraftons bravader. Men i år såg planerna lite annorlunda ut. Vi åt lite buffèlunch hemma hos KalleAnka först..

Senare framåt middagstid drog vi traditionsenligt upp till allas vårat underbara Mörtsjön! Grillat, lekar och en massa massa snapsvisor gjorde kvällen helt perfekt!

Sen blev de byn en sväng och hälsa på Zalla och alla!!

På Midsommardagen va vi uppbjuden på examensmiddag hos Maria..fast hon visste inte om de själv! Jättegod mat och Grattis Maria för att du plågat dig igenom 3 år till i skola=)



Ja de va de! Och när man inte kan kolla och heja på sitt eget lag så får man ta ett stand-in, vilket för min del e Kubikenborg! och grabbar de går ju kanonbra de här.. Men Stugun i mitt hjärta såklart!
Ge mig Semester....NU!!!

Ett svek inte att förglömma!!

Kommentarer
Postat av: sara

Hallå! Jag vill höra skvaller! Puss

2008-07-01 @ 09:55:04
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0