Utkast: Gatufesten e ...

Gatufesten e förbi för denna gång. Hade lägenheten full me grabbs! Per, Jonas, Markus, Johannes, Magnus och Simon fick ta plats så gott de gick. Fick även lite annat besök, Urban och hans litkompis, Malin, Mina, Josse, Lars, Micke och Tony, Johan och 2 andra grabbar!  Här e lite bilder:

De blev en lyckad helg och grabbarna skötte sig bra!

På onsdagar brukar jag och Annika gå ut och roa oss lite! Denna gång ville jessica också me så vi gick på D och sjöng lite och hade en väldigt trevlig kväll. Då kan de se ut såhär:

 
Notis!! Man skulle ta nummerordningen i telefonboken A-L=) Så då kom du me på ett bananskal tänka sig.. hihi

Grattis Markus som fyller 23 om 30 min ungefär...!!

Kommentarer
Postat av: A-L

AHA!! Tack, då vet jag!!

2008-07-11 @ 17:10:19
Postat av: Elin

haha. du och mammi =) Ni ser ju ut att ha skoj, tror nästan att jag måste komma ner och hålla lite ordning på Vängåvans personal. haha.

2008-07-11 @ 21:38:46
URL: http://ludvigsmamma.blogg.se/
Postat av: Shull

Haha men frida si du va jonka e lik svempa på en dan bilden! :P

2008-07-14 @ 11:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0