Ihopdraget.

Igår efter jobbet va ju bjuden upp till Brittan o Mattias på lite grillning. Där va även Hjortan, Anna, Micke, Per besvär, Maggan och hunden Humla. Vi hade supertrevligt och åt de godaste köttet på länge. Bra grillat!!
Vill bara observera att min semester har ju inte börjat än, vilket betyder att när alla andra ligger och pressar på playan så måste ja vara inomhus och slita. Därpå blekare än blekast!


En kväll som slutade me utgång på ett fullproppat Oscar!

Idag har jag Brittan och Mattias varit på Fläsian och solat och smått badat. Nu återstår endast 6 dar att jobba sen e de semester. Och nej ni har inte läst fel.. Vi ska åka till BALI!! den 7 november åker jag, Sara, Marita, Lars, Micke, Per, Mackan och Jonas till varmare breddgrader och de ska bli underbart!! 2 veckor blir vi borta.

Nu ska ja nog köpa lite Kina..tja tja!



Kommentarer
Postat av: Brittan

älskling.. jag säger bara.. ab imo pectore.. Puss älskling!

2008-07-28 @ 23:13:39
Postat av: Bee..

Suck.. Det var tider det. Sambotider, grilltider, fint vädertider, fylletider, stor sängtider..

2008-08-25 @ 19:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0