Yes!

Idag har jag bokat våran lägenhet till Barcelona. De blir ju kanon de här=) Ska börja spara pengar nu så man får handla ordentligt! NO LIMITS!!
Har även varit ledig idag och tur va väl de, gick och la mig 05.55 imorse. 500 kr fattigare tyvärr. Ska dock vinna tillbaka dom snart igen. Kliv av så jag kan kliva på då! =)
På lördag är de utgång me tjejerna. Vi ska också äta middag ilag på Bite Line! Eller va de Bike,Mr??  haha!
Nä en dusch på de här så..

Åsså Grattis Lina!!!
Vi syns vid milleniumskiftet, så spara tårta till mig. wäää.

image256

Ja de va väl de...adjö


Kommentarer
Postat av: Mr

Bike, defintivt bike..!

2008-01-22 @ 23:08:36
Postat av: Mr

Bike, definitivt bike..!

2008-01-22 @ 23:10:58
Postat av: sara

vad är det för snack om helgen? jag har ju ingen car U know!

2008-01-23 @ 12:20:33
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Lina

Haha. snyggt. Tack så hjärtligt Frida, men jag tror att om jag sparar tårta till år 2999 så blir grädden dålig och marsipanen hård. Jag bakar en ny tills dess..

2008-01-23 @ 19:21:35
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0