wää!

Klockan är 04.18 på söndagmorgon och jag har precis avslutat mitt arbetspass på oscar. Då ser ja att ja fått en utmaning av Lina.

Utmanad

Här är reglerna;

1. Länka till den som utmanat dig.

2. Berätta 7 sanningar om dig själv.

3. Berätta 7 lögner om dig själv

4. Utmana 4 personer i slutet av ditt inlägg.

5. Lämna ett meddelande till dom fyra du utmanar.


1. Lina

2.
Jag har dålig humor
Jag har en egen Deepis
Jag saknar fotbollen
Jag gråter på Disneyfilmer
Jag jobbar för mycket
Jag har världens bästa vänner
Jag älskar att sova

3.
Jag hatar godis
Jag saknar inte Stugun
Jag vill inte ha barn
Jag pratar arabiska
Jag hatar att resa
Jag har dålig lön
Jag brukar spela curling på torsdagar

4 o 5. Nä orkar int!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0