Jahaja!

Ja alltså för övrigt e ja väldigt trött.
Igår fick ja reda på att "storasyster" Annalena och hennes Mattias ska gifta sig. Och de var ju förträffligt roligt måste ja säga. Så nu bokar jag in den 16/8 för skratt, tårar och kanske lite party!
Lina har ju som försökt intala mig att Bodypump är en jäkla fröjd för kroppen så jag skulle igår ta mig ett premiärpass. Idag e jag halvdöd!
Tror minnsann ja skulle bli bjuden på lunch idag..hmm. Kina!!
Tråkig bloggare I KNOW, men va fan händer de inget så händer de inget. Haha..bara va ni tror=)

" Amen durå?"
Kolla in Björn Gustavsson, ny kille på Parlamentet. Skojjigare får man ju leta efter.


Tills dess, Auf wiedersehen.

Kommentarer
Postat av: Hubbli

Björn e min!

2008-01-10 @ 09:59:02
Postat av: sara

men frida, vem var det som presenterade dig för björn? uhm uhm

2008-01-10 @ 10:40:00
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Hubbli

Men ååå sara säkert! De e bara för att du tycker han e lik mikke! Men I´m telling u, ingen slående!

2008-01-10 @ 17:33:39
Postat av: Lina

Ja men sa jag inte det var roligt? Första passet jag och Lovan var iväg på för säsongen höll vi på dog dan efter båda två. Såg rätt skojigt ut på
jobbet faktiskt!

2008-01-10 @ 21:35:51
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se
Postat av: Storasyster

Tror att det kommer bli mycket skratt, mycket gråt och mycket party! En sådan dag skall man inte snåla med något!! Vår solosångare ringde idag och sjöng en av de låtar han skall sjunga i kyrkan och gissa vem som började skaka?? Dock inga tårar, men han fick inte sjunga klart för jag måste koncentrera mig på inbjudningskorten!
Kram på dig.

2008-01-10 @ 23:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0