Inge svar?

Och ja, de är anledningen till att ja inte vill ringa dig...
Lördagen bjöd på festligheter me lite Garderobstjejer och Pearl- Anna! Vi käkade först och sen hamnade vi hemma hos mig för lite laddning innan utgång. Det var Brittan, Anna, Majsan, Hanna och ja. Trevligt!!
Lägger in lite bilder som får tala för sig själv!!

image270

Även att Hanna ville ta taxi till Aveny! De är cirka 20 meter=) Haha! Tack tjejer för en trevlig kväll.
Dagen efter fick ja hämta Majsans grejer på Oscar, hon kommer nog inte visa sig där på ett tag. Tur att de finns sådana snälla killar som Niklas när man druckit bensin...

Nä nu e de full fart på jobbe igen, med chefen borta är de ja som bestämmer!! Yes sir!
Har införskaffat mig en kalender för har sån dålig koll på allt och alla, men nu så.

Silence!!!!!!!! I miss you... =)

Kommentarer
Postat av: Brittan

Även att min spanking-hand verkar vara kombinerad cp-hand oxå!! Underbara kort darling! Lite för få på mig bara tycker jag :) SILENCE!!!!

2008-01-28 @ 20:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0