En hjälte utan mod!

Nä men ovanligt att man e trött...
Igår hade jag en sån här dag när ja kände en enorm hemlängtan. Pratade lite me Kusin Marita på msn och vi kom fram till lite lösningar om ja får panik och måste flytta illvasst. Men å andra sidan så har man sina dagar, och visst saknar ja gemenskapen och tryggheten hemma, men i det stora hela så trivs ja bra här.
Dessutom får ja inte flytta för Annika och Brittan=)
Och snart kommer ju Shull hit å, right?? ska bara fixa ett jobb till na.
Pratade även med Lillepe igår och han saknar ja som fan..kom hit och bråka me mig för en dag eller två.
Idag ska jag gå på drogutbildning? De är obligatorsikt för all Oscar Personal..vakter som garderobare.Intressant!

Too little too late är de me en promenad vid 02.00.

Nu längtar ja...


Kommentarer
Postat av: Shull

Ja inge oklart i de! Ge mej ett jobb bara som sagt.. Kanske nånstans å bo skulle va bra å :) Tackar!

2008-01-15 @ 09:18:05
Postat av: sara

men ge faan i shull! Kom hem istället! ja bra!

2008-01-15 @ 09:23:38
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Marita

saknar sig lillkussen! Kiss

2008-01-15 @ 10:36:30
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Lina

ja du kan komma hem. Vi behöver nån på salongen som planar kartonger och bär ut dom till soprummet. Även soppåsarna. Det är ingen som orkar. Jag kan säkert fixa så du får diska färgskålarna och penslarna också? Deal?

2008-01-15 @ 22:13:59
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0