Aqua playa

Åsså ännu en fredag. Åsså bara en massa jobb. Men jag tror Brittan sak styra upp bokningen till Barca idag så att vi spikar=) Sen ska ja ev åka till Uppsala i början på feb och hälsa på min söta Mie. Så tyvärr Mattias, de blir ingen Frida på ditt 30 års kalas, så de e lika bra du ställer in. haha! Jo men en liten party uppdragare e man ju faktiskt.

Igår satt jag och skrev i fotoalbumet, låg ju bara cirka 2 år efter så de va Bulgarien korten som kom fram. Fan va brun och snygg man va på den tiden. var tvungen att skicka till Shull och påminna om att vi är riktigt snygga!! Nä nu ska jag äta min lövtunna bit me kroketter och dryga mig lite. Ja just..kan ju alltid läsa Klick!!

Blublublu på dig. Åke va vill ni?

Tjatja

Kommentarer
Postat av: shull

ja fy fan brun asså! i lav brun! provade en "fekt-tan" häromdan, nå nytt såg ut som en rymdraket åsså va rek tid 6-8 min så ja tänkte helvete va brun ja kom till å bli! Men när man klev in så blev de nå så satans varmt så efter typ 5 min så halv ramla ja ut å dog på golvet! Å int blev man nå brun int, snarare mer vit! Ja men kul! Annat blir de i barca! Jajje!

2008-01-18 @ 14:39:50
Postat av: Frida

Hej, gumman ! Har du det bra? Du måste vila någon gång oxå - livet är inte bara jobb. Du måste ha kul oxå. Älskar dig, kram mamma

2008-01-18 @ 18:12:58
URL: http://gutentag.blogg.se
Postat av: Mamma

Ojdå! givetvis blev det fel när jag skulle prova på att svara. Det ska väl vara postat av mig vad jag kan förstå eller
???????????. ok nytt försök

2008-01-18 @ 18:16:37
URL: http://gutentag.blogg.se
Postat av: Lina

Tjenare buksvåger. DU är utmanad!

2008-01-19 @ 15:48:21
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se
Postat av: Mattias

Det skall jag komma ihåg till nästa kalas!!
Skall se om det är personalbrist då, så du kanske kan få diska eller städa när alla gått hem. Hmm.

2008-01-20 @ 16:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0