Vinna eller försvinna!

"Pig like a fish" som min käre far skulle ha sagt, det är jag konstigt nog idag.
Men saker och ting har ju en förmåga att vända så innan dagen e slut och jag ska bege mig på mitt härliga 19-04 pass på Oscar så hinner ja nog bli trött.
Nu var de nyss en golvläggare här på jobbe och jag fick den stora äran att bestämma hur golvet ska se ut i framtiden. Valde en snygg träfärgaktig. Det blir nog bra de.
Från och med idag så är vi med i en Sverigelotten tävling. Vi ska försöka sälja 500 st på 10 dar och det blir en utmaning vill ja lova eftersom alla köper Triss här. Men jag har gett mig fanken på att kämpa in i sista lotten. Sålde 8 st till mamma och pappa igår. Dom fick sätta in pengar på mitt konto så köper och skrapar jag dom=) Livet är inte rättvist jämt pappa! Men som sagt jag skickar ju hem  pengar om de blir mycket.
Kom och köp Sverigelotter!!
Spa i sikte.

På måndag kanske jag ska klippa mig. Synd att jag inte hann göra de hos Lina=(

" så de passar sig nu"


Kommentarer
Postat av: Hubbli

Hur många ska du köpa själv då frida? ah kom igen! :P stugun rocks! haha pöss

2008-02-22 @ 19:38:08
Postat av: Elin

jadu Frida, slå vårt rekord på grundahls =)
Vi har redan kört sverigelotten tävlingen TRE gånger, alla tre gångerna sålde vi vår 500:ade lott dag 6, moahahaha =)
Så vi har 6 platser till spa=)
På måndag kör vi igång igen, fast då siktar vi på presentkort på intersport, haha.

2008-02-22 @ 19:50:15
URL: http://ludvigsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0