Tjo!

Så va de freitag igen! I onsdags gjorde ja ett andelsspel på v64 så att vi kammade hem 20.000!! Alltså 2000 kr per andel. eller vadå vi förresten? kom på att ja glömde köpa en själv så ja fick bara gratulera alla mina kunder som ja hade sålt en till. Damn!! ¨Hade de handlat om mer pengar så hade ja grämt mig nå fruktansvärt, men 2000 kan ja va utan, och de fick ja så lov att va också.

De finns så många människor i min närhet som verkligen förgyller mitt liv, och idag bär de av mot några av dem!

Sen har vi en härlig kommentar från min kära arbetskollega Annika som hade lite inhandla-nåt-mysigt-till-en-mysig-kväll problem. Jag föreslog räkor, avocado, majonäs, rom och så vidare, fick till svar:
- Men han tillhör den generationen som inte tycker om avocado!
Hahaha!

And if I should die tomorrow, I`d go down with a smile on my face.

and all that you do......Seduces me

Kommentarer
Postat av: A-L

Men det lät absolut som att det var något för din "syrra" ;-)
Nu blev jag hungrig!
KRAM och ha en trevlig helg.

2008-02-01 @ 22:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0