Som ny!

Helgen har varit fullproppad me jobb så den finaste söndagen hittills gick åt till att sova hela dagen, så de va ju liiiite onödigt kanske, men men. Sen på kvällen när vi skulle spela poker så började ja spy också. Wonderful! Tack och lov så gick de över till idag.
Så idag har jag varit och klippt och färgat lite hos Hanna. Det blev ju bra tillslut men först ville inte färgen riktigt samarbeta med mitt hår så Hanna fick göra om lite grann. Tur att hon har tålamod iaf=)
   
Före bild                       Påskgul i håret      Koncentrerad frisör       Sköljning

image327
Klar!! Blev väldigt nöjd. Tack så mycket Hanna!!

Sen gick jag på stan och fikade med Brittan och Gaby! Vi pratade mest om Barcelona, om 2,5 mån åker vi!!


Nu håller ja på tvättar lite. Fick höra av Lillepe att dom ska ner om 2 helger och lira på IP här så jag hoppas att jag kan gå och kolla då. Måste ju se hur grabbarna verkar i formen.
Och vill bara påpeka att i Sverige lotten tävlingen så sålde vi 150 st första dagen!! Så nu är de bara fortsätta i den takten. Och Sandra vad tror du själv? Jag har köpt hur många som helst men har inte vunnit några hiskeliga summor tyvärr=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej då vet ja! Men barca barca tjohooo!

2008-02-25 @ 20:59:47
Postat av: Maria

heeej snygging!!! Färgen var ju som hittad, du blev verkligen SUPER snygg i håret!!! oh så fint med utsläppt..Härligt tjejen!!!...tycker att du varit liiiite svår att nå de sista 24 h..reason?! =o) ?? Puss puss!!!

2008-02-25 @ 23:21:17
Postat av: zalla

Snygg Frida...

2008-02-26 @ 18:45:52
URL: http://zalla.blogg.se
Postat av: Malin

Snygghåret har du nu!

2008-02-27 @ 11:32:52
Postat av: hannah

Jag fast inte på bild .. Tur att du gör de gumman !!!!
Kram kram
H ....
:)

2008-02-28 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0