Ne men Leif då, ja han har druckit lite glögg!

För de första, Bra Shull! När taktpinnen klappar takten lallallalaa.
Nä men kul att ja skickar sms till min käre far och får inte ett jota tillbaka. De här ska ja komma ihåg. Va ju tvungen att berätta nyheten om min eventuella påskmiss, men tydligen så gjorde de honom inget att ja inte kommer hem så han svarade inte. Satt han säkert i sin jäkla truck och skrattade moahahaha när han läste de! Men för all del pappa leif, för all del!
Nu längtar ja till fotbollssäsongen drar igång. Giffarna i allsvenskan och Stugun i div 3, kan de bli annat än succè? Kul att man iår kan kolla på lite matcher eftersom de är några Sundsvallslag som spelar i div 3.
Ikväll tror ja att ja måste ringa till Lillepe. Han fattas mig här.

Näe Lina va säger du? Dax att ta tag i fanskapet igen kanske?

Lägger in en bild från min födelsedagsfest i höstas. Jag och Marita i ett regnigt Sundsvall.
image298


Kommentarer
Postat av: Shull

Ja tacka fan för fotbollen, tandsbyn i div4, norrköping å AIK i allsvenskan, de kan nog inte bli mkt bättre.. MVH Taktpinnen

2008-02-07 @ 08:40:33
Postat av: Marita

Hahah, tänk om man ska ta och vinna fiskis i år.. ! Känner att jag är på G! Puss

2008-02-07 @ 11:08:05
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Mamma

Hej Gummman ! pappa berättade just att du inte skulle komma hem i påsk. Trist! Kan du inte byta med någon? Vi kan inte bo i Mörtsjön vi heller för pappa har jour, men fiska ska vi ju. Om du inte kommer kanske jag ska satsa på vinst. Förresten vann du inte Kompa`s tävling oxå? sköt om dig, kram från mig

2008-02-07 @ 15:41:10
URL: http://gutentag.blogg.se
Postat av: Frida

Jo mamma de stämmer! Ja vann båda tävlingarna..och ja ska verkligen försöka ordna så man får åka hem och va me. Kramar

2008-02-07 @ 16:08:22
Postat av: shull

Haha ja samuel va ne ju! Gud va pinsamt! Å även att ja hade gjordens problem me å bestämma mej för hur den där michael stava! Va lätt ne had vöe me samuel! Haha! Men du har din mor axess till din sia el? Pössi

2008-02-07 @ 17:05:03
Postat av: shulla-bulla

Haha jaha okej då vet ja.. Vart lite fundersam där ett tag :P Men frida uppdaterar så ja slipper lämna tusen coments på samma inlägg, folk kan ju tror att ja inte har nå liv :P pöss

2008-02-07 @ 22:50:55
Postat av: Lina

Jo kanske snart dags igen!

2008-02-07 @ 23:18:36
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0