Känsliga läsare varnas!!!

Eftersom ja fortfarande e dödssjuk så innebär de att jag har hemskt lite att göra. Fast tack o lov att skidskytte VM är i full fart. Jag har några erkännanden att dela me Er. Många av er vet säkert dom här sakerna, men ja vill upplysa mina vänner att inte göra samma saker som ja en gång gjorde!

Jag hade en fluga som hette Atti när ja va liten! Han levde i 3 dar, sen dog han i saften som jag hade matat han me!

När ja va 13 år gick ja i sömnen och pinkade i tvättkorgen! Torkade sedan upp de me en handduk!

Jag hade nyss sett ett program om anorexi, så när jag och mamma va på badhuset så frågade jag en smal tjejom hon hade anorexi! ( de visade sig att hon hade ätstörningar) så hon blev jätteförbannad! Mamma fick skämmas!

Jag stoppade blomgjord i lillebror Pers ögon och sen hackade ja honom me en penna i huvudet!

Jag började berätta för en adopterad flicka att hennes svenska mamma inte va hennes riktiga mamma! Min moster kom på mig och så fick ja en utskällning.

Jag snodde en Barbieklänning av min bästa vän Linn. Men började gråta när ja kom hem så vi åkte och lämnade igen den illvasst.

Jag slog till Zalla en gång när jag och Martin skulle pussas bakom sänggaveln! Hon och Oskar tjuvkikade så då slog ja till henne. Förlåt Sis!

Ja just. brukade leka en lek me lillebror Olle också som vi döpte till Simba o Nala. den gick i det stora hela ut på att Olle va Simba och jag Nala, men ibland blev ja elakingen Scar och slog honom. Då började han gråta, så då blev ja Nala igen så ja fick trösta honom.

Ja va säger man? Skämmes Tamejfan!

Nu börjar snart Melodifestivalen. Ja e laddad!
Man skulle haft lite grekiskt kvällen till ära. Känner du nån smak Frida? Nej!
image301






Kommentarer
Postat av: shull

haha haha du e ju cp du, tack å lov! Heja björn!

2008-02-09 @ 22:26:21
Postat av: Linus

ha ha stackars per, vad elak du e =)

2008-02-10 @ 09:03:23
Postat av: sara

hahah fy faan vad roligt

2008-02-10 @ 09:56:52
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: A-L

Du kan väl komma hem och vara sjuk tillsammans med mig då?
Ligger här i sängen och alla andra är på stadion.
Stod på benen igår tack vare en MASSA alvedon, men idag orkar jag inte mycket ;-(
Du har då varit en riktg marodör i din uppväxt, men har ju faktiskt blivit ganska snäll till slut ;-)
KRAAM och krya på dig.

2008-02-10 @ 10:44:16
Postat av: Maria

whooo!!! Frida..jag visste ingenting..hmm..blir jag förvånad =)??! hihi neeeej..men hjärtat..!!du känner dig bättre ikväll...du.. vet du hur många ggr jag har tänkt på maten som jag lämnade på restaurangen...tänk om man hade kunnat fått äta upp den nu..haha..idag har jag vart ute o sprungit för första gången sen början av nov...håll tummarna för att jag inte har ont i knäet imorn! puss puss!

2008-02-10 @ 20:46:20
Postat av: Lina

hahaha. Atti also!

2008-02-10 @ 22:49:32
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se
Postat av: Zalla

Hahahahahaha...Kommer så väl ihåg när ni skulle pussas och jag tjuvkikade.. Haha.. Sedan sparkade vi hem, tror jag.. Hahahaha! Jaaa, gjorde inte du slut med Martin, och sedan gjorde jag slut med Oskar, bara för att du gjorde slut med Martin. Hahaha! Man var ju bra rolig när man var liten..Hahahaha!

2008-02-11 @ 09:41:31
URL: http://zalla.blogg.se
Postat av: Brittan

Men attans vad du ser ssoffistikerad ut på fotot! Oj oj, vilken lady. Snyyyyyyygg!

2008-02-25 @ 22:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0