!

Nä men nu ska man tydligen bli väckt om mornarna också!

Ingen ordning i min tillvaro.
Har legat lite på latsidan va gäller bloggning, men har man bättre saker för sig så har man.
Idag blev Brittan chef för Garden och det blir ju kanon. Då kan vi jobba ilag oftare. Grattis Soulie!
Kollar på Arsenal-Milan nu, och har spelat på Arsenal. Så se till å vinn!
Sanrt e de mitt favvoprogram på tv:n, Dubbat! Kanon. Och programmet efter " The Tudors" går inte av för hackor de heller.
Hade ja mycket att skriva eller? näääää

Undra om jag ska ha grönt på bröllopet? Har i och för sig haft de på två irad så kanske man ska försöka variera sig lite. Hmm.. Vit sidenklänning med spets kanske.. tror inte Bruden would mind=)

Ja Hej.
331558-306
Jag= Linslus Per= Överlycklig Olle= eh..drogad?

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha. Perra är en muntergök

2008-02-20 @ 22:45:28
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se
Postat av: A-L

Kör på limegrönt då, så kan vi säga att du är en del i temat! En blodröd rosett i håret kanske och lite vita pärlor till eller nåt så kan vi ställa dig i ett hörn som dekoration/acessoar! ;-)

Stressa inte ihjäl dig inför klänningsvalet och vi andra har ju inte sett dig i den gröna klänningen och något fler bröllop tänker åtminstonde inte vi ordna, så det blir nog toppen!

Har beställt våra ringar i dag och har redan berättat för Mattias vilken ring jag vill ha på vår tioåriga bröllopsdag ;-) Han är bara glad över att TRE ringar blev lika dyra som den första ENDA jag hade valt ;-)

2008-02-20 @ 23:53:23
Postat av: linus

du kan ju inte satsa på arsenal haha, heja milan =)

2008-02-21 @ 11:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0