Alla H och Bröllop!

Så gick Alla Hjärtans Dag av stapeln och ja måste säga att jag är väldigt nöjd och glad över den uppvaktningen ja fick. Jättefina sms och mms och så fick jag lite andra presenter också.
image303
Choklad, kort och två små söta möss som ska föreställa mig och Brittan=)
Och den kortet med 2 hjärtan på är en bröllopsinbjudan från Storasyster Annalena och hennes Mattias. Jag ska få gå på bröllop den 16/8. Wohow!  Jag kommer! Undra va man ska ha på sig? måste börja kolla på de...
Så min Alla Hjärtans Dag blev långt ifrån ensam och övergiven. Tack för att ni tänker på mig tillbaka!!

Själv skrev ja en lite dikt till mina egna.

Tänker på dig på Alla Hjärtans Dag,
Du gör mig stark istället för svag.

Sluta aldrig vara Dig,
Du betyder så jäkla mycket för Mig!          

För nu...Ciao!  

Kommentarer
Postat av: A-L

Vi tycker nog att du skall ha kläder på dig, faktiskt ;-)
Kavaj betyder kostym, men för tjej betyder det klänning, dock inte aftonklänning! Du kan ha kjol också. Det blir nog bra hur som helst!
KRAAM.

2008-02-14 @ 21:22:16
Postat av: Lina

Jag måste också fundera vad jag ska ha på mig på bröllop i sommar. Det känns som en pärs!!! Tack för det fina sms:et. Tyvärr hade jag inget smart och fint att skriva tillbaka, men jag saknar sig! Synes i helgen!

2008-02-14 @ 21:27:04
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se
Postat av: Marita

Kul att du kommer imorgon ! Johooo

2008-02-14 @ 22:17:09
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: sara

när kommer du hem??? vilken tid ca?

2008-02-15 @ 09:43:22
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: madde

hallå där frida! hinner så sällan blogga eller läsa andras blogg, du är ju riktigt aktiv du! Glammigt liv, mja :D i ständig tidsförvirring och lite verklighetsfrånvarande och med flagnande rygg...men alldeles alldeles underbart också! hemma någon dag i Sverige nu, himla skönt är det! hoppas vi ses ngt ngn gång. kram på dig! /Madde

2008-02-16 @ 08:26:19
URL: http://madeleinegardmo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0