Utgång och mat, absolut inget rat!

fortsätter med min traditionella rimstuga ; )
Så sparkas en ny helg igång! Har jobbat dubbelt mest hela veckan och snart ska man iväg för ett monsterpass i garden. Men jag och Cicki överlever alltid.
Igår när ja kom till andre jobbet så möttes jag av glada Philip som gärna ville vara med på en bild.

Senare efter jobbet va de fin middag på Oscar med Bea och Cicki som gällde. Jag åt lamm med pommes och peppar och beasås. Jäklar va gott! Vi myste en stund tills vi sedan följde me Bea till bussen för hon skulle hem till skogen.

Vi vinkade av henne och gick hem till mig för att fortsätta kvällen. Bytte om lite och sedan var vi redo för lite dans me alla 30 plussare! Markus kom förbi också och bjöd oss på lite drinkar=) Mycke trevlig kväll.


Nu blir de snart China!
Och nu har han äntligen kommit hem.

Kommentarer
Postat av: Marita

Men va fan, du har ju kvar massa brunfärg, min är ju borta...

2008-12-06 @ 19:12:39
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja du är skitbrun din jävel!!! =) jag är självaste liket! Vad fin du är! Puss

2008-12-07 @ 18:26:38
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Det här blir en upprepning av tidigare kommentarer- Va fin o brun du är ännu. Du ser pigg ut. Hoppas du hade kul med 30 plussarna. Vad det nu är för "fel" på de. Fräschingar jämfört med vissa. Hoppas det ej blev samma kaos i garden på Oscar denna helg. Kram mamma

2008-12-07 @ 19:49:56
Postat av: babygirl

ja, verkligen galet!! men det gick ju rätt så bra när man väl kommit in i det liksom. fredag, you and me babe;)

2008-12-09 @ 14:24:55
URL: http://jennyamalias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0