O helga natt, sjunger vi så glatt.

Haha mina rim e ju bra dom.

Igår begav ja mig iaf till Dr? Och de slutade me att ja fick en pencillinkur, så hoppas hoppas att ja får bli frisk nu.

Idag tror ja Fredde ville ha ihjäl mig på jobbet, han satte mig i bära-in-allt-som-har-kommit arbete! That`s a Man`s work! Svetten dröp, så vem behöver träning när man har Fredde som bossar över en=)
På kvällen tvingade ja med Annika på julkonsert i G.A kyrkan. De va kören Samklang som sjöng och de va ett 45 min kort men annorlunda julframträdande med sånger från olika delar av världen. Och vi njöt faktiskt. Dom söker medlemmar till kören så kanske får ta och fundera på de...näerå. Jo kanske!

Nu är de bara några dagar kvar tills man får åka hem igen. Vi ska ut på juldagen jag och tjejerna och de ska bli skoj.
Bjuder på en förra årets julbild:

Jag,Marita och Sara väntar på tomten..

Kommentarer
Postat av: sara

jag längtar tills du kommer hem!

jul och party kanon

2008-12-19 @ 08:29:15
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Känner du dig bättre sen du började med pencillin? Hoppas det så du kan va ute o ha lite kul när du kommer hem. Syns 12.30 imorgon om nu inte tåget är försenat. Kram

2008-12-22 @ 08:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0