Natten går tunga fjät, till Mig som gud förlät

Igår natt va de jobb på Oscar som gällde och trots min jäkla hosta ( som nu börjar smaka blod ) så körde jag, Cicki och Stefan på. De va världens lugnaste kväll och man undrade ju vart folke höll hus denna Luciavaka.

Nu imorse ställde ja kl på 06.55, klev upp tände 3 ljus för tredje advent imorn och kollade på Lucia på tv. Mysigt! Cicki låg på soffan men hon vaknade inte den sömntutan=)

Helgen är för övrigt fullspäckad. Idag ska ja iväg till södra berget med vängåvan och äta julbord och kolla på Wallmans julshow med SchlagerYra me glitter och glamour! Låter ju alldeles förträffligt bra. Kanske en utgång på de.
Imorn e de ju Oscars tur att ordna julbord så då ska vi ju iväg på Alnö och äta och dricka. De e tuffa tider!!

Har även klippt mig. Bilder kommer.
Nu ska jag väcka Cicki sen ska jag uträtta lite ärenden.

Och Mamma, jag ska kolla upp till veckan om de inte ger me sig. Tack för all omtänksamhet! Och kom ihåg, inge tjifs tjafs till lägenheten vill ja ha iår! De får inte plats.

Bjuder på en härlig Balibild

undra va som finns därnere?
jo en massa snabba krabbor =)

Då på en tröskel stå, vitklädd me ljus i hå. Sankta Lucia.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vad ska jag då hitta på??? en Aivy kanske som du kan ha till nyår hihi

2008-12-13 @ 14:09:21
Postat av: Marita

Låter som en utmärkt idé Birgitta

2008-12-13 @ 18:26:41
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0