Invirad i halsduk så mjuk, men än är ja fortfarande sjuk.

Ja blir tokig!
Min förkylning tar bara om och om och ja kan inte göra nåt. De sprätter i mina ben.
Vill bara att de ska bli den 23 så man får åka hem och träffa allihopa och fira en låååång härlig jul med min familj och vänner.
På söndag har vi personalfest med Oscar och vi ska äta julbord på alnön och de ska bli mysigt.

I mina yngre dar hade ja och Lina en låt som vi jämt sjöng för Sara. ( vi tvingade henne att lyssna igenom ALLA verser )
Den gick såhär:
 
Pig pig pig, always need a cig
Cig is not good,
Piiiig in the neighbourhood


Sen fortsatte den så me lite andra djur. Haha fan vilken bra låt alltså.
Den hade Markus och hans band kunnat få låna av oss och spela in på Åland nu i veckan. Yeah!

Från min fest i höstas!

Nä nu så.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

om du ej blir bättre kanske du må gå o ta prov utifall det är nån ilsken bacill som behöver medicin, men det kan ju lika gärna vara virus o då är det bara att vänta ut den.Drick mycket ( o då menar jag vatten, te med honung, svartvinbärssaft osv ) Ha det så bra. Längtar efter dig, tack för julkortet

2008-12-13 @ 10:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0