Denna fullproppade helg, bara gapa och svälj!

Nä, är fortfarande inte frisk!

Lördagen bjöds på personalfest på Södra Berget för presentkortet på 3000 kr som vi själv hade vunnit i samband med en sverigelotten utmaning. Jag, Annika, Jessica och Viet hade ett alldeles eget bord i stora salen och vi såg scenen ganska bra där vi satt. Wallmans som stod för underhållning och dom drog alltifrån " håll mitt hjärta" med Björn Skifs till " " Show must go on" med Queen. De va kanonbra underhållning.

Ja och Annika hade iaf jätteroligt! Sjöng och dansade som bara den. I can Jive, I can Jive

Åsså va de söndagens personalfest med Oscar.
Vi åkte ut till restaurang Vindhem ändå ut på Alnön och Cicki började undra om vi befann oss i en annan stad.
Väl därute så fick vi lite glögg och sen delades vi in i olika bords nummer. Jag hamnade vid bord nr 3 med 75 Femman, Bobban, Tysken och Pelle. Då vankades de julbord och de smakade fint de. Efter maten hade vi tävlingar, och hur de gick...?


Vinnarlaget. Totalt överlägsna! Trodde ni nåt annat? =)


Ja de va min Luciahelg i ord och bilder. Mycke trevligt! Tack alla de mina.
En vecka kvar sen drar ja hem till skogarna. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Snacka om hektisk helg du har haft. Inge halsont där inte eller? Grattis till vinsten av tävlingen. Det kan vara bra att ha en seger i bakfickan innan du kommer hem till pappas stora,svåra, kluriga o seriösa frågesport. Kanske det är min tur att vinna i år??? HIHIHI

2008-12-17 @ 15:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0