Och så levde dom lyckliga i alla sina dar..

Slut på semester och dax för kneget igen!
Men den här sommaren va lite annorlunda... Jag har varit på världens bästa bröllop. De va min lilla storasyster Annalena som gick till altaret med sin tok till man Mattias =) Allt va så fint och perfekt och man måste ju säga att man blev lite sugen själv..hihi.
Här e lite smått och gott från dagen/kvällen/natten

Efter kyrkan åkte de nygifta iväg och knäppte kort. Sen anlände dom till festen på I5 i helikopter, men de missade vi tyvärr för pappa ville höra 100 m finalen där Osain Bolt slog världsrekord.
Sen va de dax för skåla och äta. Mycke god mat och väldigt trevligt folk. Va mycke nöjd me mina bordsherrar.
Sen fortsatte kvällen me dans och mer mat och skratt och tårar.
Tack för att ja fick vara med och dela den här dagen med Er! Jag önskar Er all lycka.


Annalena & Mattias 2008-08-16

Kommentarer
Postat av: Frun

Tack detsamma vännen!! Planerar ev. att sammanföra 30-årsdag och ettårig bröllopsdag nästa år! Är du ledig då? ;-) Den där dagen är verkligen värd att fira och samtidigt så känns det sorgligt att den är över och att man aldrig får göra om det! Men nu hoppas vi på fler bröllop där vi får vara glada gäster!

KRAAM

2008-08-31 @ 17:15:46
Postat av: Birgitta

Fina bilder och minnen. Ha det gott. Kram mamma

2008-08-31 @ 19:50:45
Postat av: Birgitta

Fina bilder och minnen. Ha det gott. Kram mamma

2008-08-31 @ 19:51:20
Postat av: Birgitta

Sorry, nu fick jag iväg två lika kommentarer igen.

2008-08-31 @ 19:53:21
Postat av: Lotta

Javisst var det en bra dag och kväll på alla sätt och vis. Ha det nu så bra världens bästa Frida!

2008-09-01 @ 12:42:38
Postat av: Gissa!

Vi vill ha dina bilder vid tillfälle, men så fort som möjligt ;-)! Meddela gärna nästa gång du är hemma, så vi kan få ladda över dem!!

KRAAM

2008-09-02 @ 12:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0