Tacksam!

När jag vill klippa mig har jag  och
När jag vill spela gitarr har jag
När jag vill åka på fest i Umeå har jag  och
När ja vill spela spel har jag  och
När jag vill köra metrodansen har jag
När jag vill prata olika språk har jag  och
När jag vill vinna eller förlora pengar har jag
När jag jobbar har jag
När jag vill bli peppad har jag  ja sara du fick va me igen!
När jag vill prata deeptalk har jag
När jag vill prata minnen och köpa G har jag
När jag vill summera året under en tallrik julmat har jag

När jag vill skratta, gråta, skvallra, frossa, gå ut, ja allt då har jag

Åsså har jag ju Er som ja älskar mest av allt på denna jord!


Tack!


Kommentarer
Postat av: mamma och Annica

Va kul att läsa om allt du är tacksam över. Jag och Annica är hos Per. Vi har har blivit bjudna på middag av honom o Jonas.
Nu e jag allvarligt besviken. Va tusan tog du inge kort på mig och storabborren som jag drog upp på fisketävlingen
i Mörtsjön. Hur kunde du missa det???!!!!!!
Undrar storfiskaren Annica

2008-04-05 @ 23:15:57
Postat av: sara

men tackar! fin bild hahaha

2008-04-06 @ 10:02:52
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Lina

=) sötstrut

2008-04-06 @ 14:08:47
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se
Postat av: Maria

Snygg bild du hittat på mig =)

2008-04-06 @ 15:06:23
Postat av: Shull

Sweeet :)

2008-04-06 @ 17:37:55
Postat av: cickis

heeeeej frida!! när du vill prata språk?? haha..du är allt för söt! hur går allt då? har du varit eller ska du till barcelona snart??
puss och kram!!

2008-04-16 @ 22:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0