Stuguhelg!

I fredags tog jag och packade ihop mina saker för att dra hemöver. Men denna gång hade ja även med mig en fripassagerare, Karlsson på taket!
På fredagskvällen kollade vi på lite hockey och jag lekte lite me Olles hår. Sen spelade vi poker me hela familjen och där visade ja minnsann att all nattpoker gett resultat och vann=) Yes yes!!


På lördagen visade vi våran gäst Stugun runt och så självklart Mörtsjön! Sen grillade vi god fläskfilè och åt god ugnstekt potatis me bea. Efter middagen drog ja till Zalla som ringde och berättade att hon va hemma och ville umgås och skvallra lite, så ja stack dit en sväng. Sara och Marita va också där och så Missen förståss!!

Tyvärr kunde ja inte stanna så länge för ja skulle hem och vara lite social, men Tack för den tiden ja fick tjejer!! Har även hunnit träffa Lina och salken en sväng, men ja hade sån migrän att ja va inte speciellt rolig!
Nu är de bara 2 veckor kvar...sen så=)

Åsså tycker ja att de är tråkigt. Jättetråkigt faktiskt!
Våldsgästa ska ja göra....

Kommentarer
Postat av: A-L

Men så söt lillebror blev ;-)

2008-04-21 @ 23:04:17
Postat av: Marita

Du är så duktig att fånga mig på bild! jag blir alltid så snygg och har alltid munnen full med mat.. Hehhe. Trist att vi knappt hann träffas.
Puss

2008-04-22 @ 02:00:23
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Birgitta

Tack för senast. Hoppas hemresan gick bra. Ha det så bra. Kram

2008-04-23 @ 18:10:25
Postat av: Birgitta

Tack för senast. Hoppas hemresan gick bra. Ha det så bra. Kram

2008-04-23 @ 18:10:58
Postat av: Birgitta

Tack för senast. Hoppas hemresan gick bra. Ha det så bra. Kram

2008-04-23 @ 18:12:07
Postat av: Birgitta

Sorry! Typiskt mig. Skickade också kom det upp nya koder så jag trodde ju inte att det blev något svar.

2008-04-23 @ 18:14:38
Postat av: Lina

Du kanske också borde satsa på en karriär som frisör? =)

2008-04-25 @ 22:54:28
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0