Dax kanske?

Alltså de va ju inte direkt igår..och inte då heller.

Här jobbas och slits de as usual! Men av allt slit kommer de nåt gott iaf. Stavas P E N G A R!
Om en vecka sticker Annika på västindienkryssning och lämnar mig ensam kvar. De är ju förjävligt!
Ikväll är de toppenmatch på tv. Arsenal- Liverpool. Jag är kluven.
Och undra varför Pappa varje gång jag ska ringa hem och berätta hur de har gått på ett tips börjar skryta om hur de går för han och va mycke pengar han vinner hela tiden? Ok, bra Pappa Leif!


Och idag va ja tydligen på rymmen också, över storvägen. Jösses kan inte nån bara kedja fast mig!


Kommentarer
Postat av: Mamma

seeeex-tvååå
jajamän

2008-04-04 @ 22:19:23
URL: http://gutentag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0