22 och Ensam!

Jahaja! Så har även ja fastnat på den här flugan...trodde ja aldrig... . Idag fyller ja 22 och jag vill tacka för all uppvaktning som ja fick idag, måste säga att Tommy drog det längsta strået, där fick ja till och med en härlig sång..Tack Deepis!
För övrigt så har ja kommit på att det inte händer så mkt i mitt liv just nu...men det får fanken se till att vända snart tycker ja!
Så här ser mina dagar ut:
Vaknar i all hast cirka 30 min innan jobbe börjar, drar mig ytterligare 5-10 min tills ja inser att ja nog måste kliva upp. Fixar trollhåret och sminket och sen springer ja till köket. Rafsar åt mig ett glas proviva, en tallrik fil, en macka och en kiwi, fast jag äter aldrig allt det här på en och samma morgon utan det varierar från da till da.
Ungefär samtidigt som ja slänger i mig maten så borstar ja tänderna...
Sen är de bara att bege sig till mein arbeit! Illvasst! Sen jobbar ja och äter godis hela dan och sen om ja orkar försöker ja hinna iväg på ett eller annat pass! Åsså somnar ja.
Kul liv!
Nä nu ska ja börja förbereda mig för morgondagen...då ska jag också åka hem till Stugun! wee!
Auf wiedersehn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0