Maria på snabbvisit...

Jobbar och jobbar gör man! Men imorn åker jag till S-holm och hälsar på Anna och så hoppas jag att jag hinner hälsa på Kicki också ( bodde me henne i Barcelona )
Idag på eftermiddan så kom det ett tåg inrullandes med världens sötaste Maria ombord! Så ja visade henne Sundsvall stad och min lägenhet....                                                
 Maria hittade en drake....

Sen käkade vi på Bite Line såklart!! Förrätt, huvudrätt och efterrätt! Mmm...............
Det var väldigt trevligt måste ja säga.  Tack för en mysig kväll, Maria!

Vi var även in på Intersport en sväng och då kom chefen fram till mig och fråga hur jag ställde mig till att börja jobba där! Jag sa att de är nog inte aktuellt att säga upp mig från mitt nuvarande jobb men att kanske jag kunde jobba nån helg och så.... Får väl se hur de blir, men jag kommer ju bli utbränd ja.
Nu längtar ja till morgondagen...

" Du e så rolig för du säger alltid sakerna som jag tänker"
                                                           
                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0