Härjar och far..

Klockan 17.00 avgick bussen från Sundsvall om fredagseftermiddan. Där satt man sedan i 4,5 timme och lyssnade på hostningar, harkel och självklart en och annan livshistoria från brudarna bakom. Va väldigt lättad när jag kom fram till S-holm och såg Anna som hade kommit til stationen för att möta mig.
      Så vi tog pendeln ut till Märsta till hennes tvåa flidde upp sängen och pratade oss till sömns. Mysigt värre!


Dan därpå drog vi in till centrum för att shoppa lite och jag citerar Marita när jag säger att jag hittade en " älskling "
Så nu är man laddat inför tesupèn så man får använda den.
Tack Anna för husrum, frukost och alldels underbart sällskap. Libe dich!      
Sen bar de av mot tyresö till Mattias, Danny, Luna, Tira, Crazy och Tootsie. Så sov jag hos dom en natt. Man måste ju passa på att träffa så många man kan när man ändå åker ner. 
   
Yoga övningar på G!                                                            Åsså mys m Katterna!     
så jag tackar för gästvänligheten även där...hoppas vi syns snart igen!
Åsså hann jag på Söndagen med att träffa min älskade Kicki som jag bodde med i Barcelona! Det var hur kul som helst och är så himla glad att jag träffade henne där borta i Spanien!
  
 Metrodansen is waiting!!
Adios!


                

Kommentarer
Postat av: Marita

Bild på klänningen då! ? ÅPuss

2007-10-08 @ 20:44:34
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: poopi

men du jet ju skämta me me! sen när tappade du bort mitt mobilnummer? och när fick jag reda på att du skulle ner?

ameh!

puss.

2007-10-08 @ 23:53:00
URL: http://ontop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0