lillepe

" Ditt liv e intressant, du skriver bara inte om de"
Haha, så sa en av dom bästa till mig och de ligger faktiskt någonting i de=)

Här i Sundsvall flyter dagarna på som vanligt me jobb, jobb åsså en massa jobb.
Nästa lördag ska vi på personalfest till Nordichallen...då vankas julgala och de ska bli kanonkul.
Sitter och hoppas på att lillebror Per ska komma hit och hälsa på snart, så att de blir nån ordning här. Då kanske vi ska åka skridskor i ottan och de e ju faktiskt inte helt fel. Skridskor e ju skoj som bara den, värre är de att hålla i klubban i samma veva. Fast Per e duktig han. Skulle lugnt platsa me Karlsson på topp!

Häromdan satt ja och bläddrade igenom en massa gamla album, och då hittade ja den här, ( obs. stavningen ska va som den e)

Frida dikten
Frida hon är stark
Frida hon är en tjej
Frida är en märkvärdig människa
Jag gilar Frida just idag och kanse i mårgån ochså
Frida...Frida jag tycker mycket om dig!

Fick den när ja fyllde 10 och gissa av vem??
image95
De var ju min alldeles egna Zalla! Thanks Sis!

Äh nu blir de lite godis framför tv:n tror ja! wäää skräll.


Kommentarer
Postat av: Zalla

Hahahahaha.. Vad roligt!!!! Kan inte sluta skratta. Haha! Tänker på dig.. Saknar dig! PUSSPUSS

2007-11-15 @ 11:05:17
URL: http://zalla.blogg.se
Postat av: sara

stockholm? vad snackar du om? vad ska du göra där? jag som trodde att du skulle jobba i helgen men ne ne. du vill inte komma på party!

2007-11-15 @ 14:05:56
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0