Korgar att fixa, att blanda och mixa!

Imorse klev ja upp i ottan för att jag skulle hinna me att göra julkorgar på jobbe. Tack och lov fick ja pigg och glad hjälp av Karlsson som inte har mycket till liv så allt flöt på snabbt och bra. Så kokade ja lite gröt som vi slängde i oss för att riktigt få den där julstämningen, de e ju faktiskt lucia imorn.
Nu e jag bara lite orolig att ingen vill köpa dom här julkorgarna, folk tycker ju att allt e så dyrt. Men om ni vill köpa en eller två fina julkorgar så kom till Sundsvall!
Nu ligger de iaf snö på marken igen och kylan har kommit, hoppas de förblir så. Till helgen får ja besök av Mamma, momma och mina två mostrar. De ska sova hos mig på fredagen och sen på lördagen ska dom på södra berget. Men ja jobbar ju som vanligt hela helgen så jag kommer knappt hinna träffa dom ändå. Dubbelpass på oscar både Fredag och lördag natt...Weee!
Ja de var väl de...
Hoppas att ni lagt märke till mina julrim som överskrift... annars e de ju ingen mening ja fortsätter

" Jo men du har en attityd som är lätt att reta upp sig på"
Sad but true =)

Kommentarer
Postat av: maria

hej gums!!! Oh vad du skriver..! inte vart in här på ett tag..missat en del=)! Hoppas allt e super... jag mår sådär...gråter / glad om vartannat..nu e jag depp..fan kommer ladrig klara den här tentan...fAN FAn FAN...ska sitta i 5 h..känns som om jag skulle kunna bli kkar edfter en halv timme..aja, du när kommer du hem.? Anna var här i sö o funderade på om vi kanske kunde hitta på ngt helgen innan jul?..jag kommer hem den 21a så kanske den 22a på kvällen?! puss puss

2007-12-12 @ 19:05:13
Postat av: maria

hej gums!!! Oh vad du skriver..! inte vart in här på ett tag..missat en del=)! Hoppas allt e super... jag mår sådär...gråter / glad om vartannat..nu e jag depp..fan kommer ladrig klara den här tentan...fAN FAn FAN...ska sitta i 5 h..känns som om jag skulle kunna bli kkar edfter en halv timme..aja, du när kommer du hem.? Anna var här i sö o funderade på om vi kanske kunde hitta på ngt helgen innan jul?..jag kommer hem den 21a så kanske den 22a på kvällen?! puss puss

2007-12-12 @ 19:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0