Ja och Per, en kombination som klär!

I Fredags kom Per och hälsade på mig, han skulle ha en liten reunion med några klasskompisar på Lördagen, men för att han skulle hinna umgås me mig lite så kom han redan på fredagen och det var ju mkt trevligt. Då stack vi först på lite hockey och sen käkade vi middag på Bite Line ( såklart ).  Sen va de i stort sett bara att hoppa i säng eftersom jag skulle upp och jobba på lördagsmorgonen.

Jobbade 8.30 - 16.30 på lördan, sen skulle ja hem och ta en powernap hade ja tänkt, men de kunde ja ju glömma. Då befann sig nämligen Per och grabbarna hemma hos mig och spelade guitar hero, och så som de lät gick de inte få särskilt mycke sömn ( speciellt när Per spelade, haha! ) Ja fick också testa och de var roligt men svårt.
Jobbade 19.00- 04.00 på oscar och de var en perfekt jobbarkväll. Förutom att jag fick prata med lite Brynäs spelare, som för övrigt hade slagit Timrå me 0-2 nån timme innan, så fick jag prata och hänga undan Efva Attlings fina jacka=) Allt flöt på bra och vi käkade korv innan vi gick hem. ( nattamat e den bästa )

Söndagmorgon borde ja vart väldigt väldigt trött, men inte, ja flög upp ur sängen strax efter 9 och väckte Per, Badman och Johan som sov över. Då fick dom kliva upp och åka=) Jag och Per drog ut till Birsta för att lösa lite julklappsproblem och det gick sådär, men men. Lite bakad potatis med skagen och glass på de sen va vi nöjd. Per lämnade mig kvar för att åka hem till Stugun! Tack för en kanonhelg lillebror.
Sen spelade jag lite poker me Karlsson, och förlorade 250 kr inom loppet på 15 min max. Fy fan! Men jag e fan riktigt dålig på poker. Jag hade ju mina glansdagar där för nåt år sedan¨men nu e dom förbi. Måste skäpa mig. Annat va de när man kunde bluffa hela vägen och vinna på par i 2:or mot Magnus! De är mitt absolut bästa pokerminne=)

Nu jobbar man igen då. Annika e ledig idag..trist! Köpte Mamma Mia skivan på svenska igår så lyssnar för fullt.
" Du va alltid den som var stark, men nu är du den som behöver"

Yes Indeed!

       
Guitar Hero testas!  Johan visar rätta takter!  Per försökte...     Grabbarna Grus       Lördagsmat, potatis, svamp och lök!

Kommentarer
Postat av: shull

Hoppsan här kom man visst mitt in i rimstugan minsann :D Saknade dej i helgen frida! Men sundsvall party efter juletid! Yes indeedijos!

2007-12-10 @ 13:03:04
Postat av: Brittan

Jäklar vad du är flitig att skriva.. Men nu har du kommit av dig lite tycker jag. Jag har gjort julgodis när jag är hemma o tråksjukar!! Knäck, knular m smält choklad o jordnötter, o knular m smält choklad o sån här torkad banan som dom har i papegojgodisståndet=)Det är minsann all julmat jag tänker bidra med. Sen tänker jag bara äta av de andras!! Pussipuss!

2007-12-11 @ 16:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0