De va mer än va ja visste!

Är nyss hemkommen från att ha spått mig. Det var väldigt intressant måste ja säga och hon hade rätt i väldigt mycke som hon berättade för mig. Dock sa hon att hon såg en liten äldre dam på min högra sida som tyckte om att laga mat, då fattade jag ingenting. Namnet Signhild kom upp?
Men för övrigt så stämde de mesta och jag fick höra om jobb, pengar, hälsa och kärlek förståss!
" Sluta upp me att ta hand om alla andra, du måste ta hand om dig själv i första hand"
" Du kommer orka ett litet tag till"
Ja vi får väl se om man gör om de nån gång. Var dock skönt att få rensa lite i tankarna.

Galliano och Trocadero? - jo men visst! =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Jiho. jag vill med spå mig.. Ta hand om dig själv nu Frida! Man ska lyssna på såna som har kontakt med högre makter. puss påre

2007-12-02 @ 21:51:17
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se
Postat av: sara

men frida nu får du hejda dig med gallianon!
haha. jag vill höra mer från spå tanten.

2007-12-03 @ 09:33:30
Postat av: Sandra

Ja e helt oenig a sara! Kör hårt på gallianon, när kan ja komma å hjälpa dej dricka den :P Pöösss

2007-12-03 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0