Hiv-skräcken

Precis! Ja håller på lyssnar på P3 Dokumentär om Hiv-skräcken. Har ju även följt Gardells "Torka aldrig tårar utan handskar" på svt. Man blir rörd på så många olika sätt å illa till mods men en sån känsla kan ju oxå va bra. P3 är fan de bästa som finns å är nästan alltid me mig på promenader. Häromveckan lyssnade ja på Mordet på Engla å när man blir förbannad när man är ute å går, så tar man i mer, haha, men ja måste ju lugna tempot iome den här jävla hudsjukdomen som verkar ska stanna hos mig.

Nu håller ja på lagar fiskgratäng för första gången! Alltså, bara koka pärer e ju en konst, tur dom ska pressas sen😃

Två dar kvar till svall! De ska bli skönt att få komma "hem" igen! Saknar den stan å alla som ja tycker om där.
So long, so long.


Kommentarer
Postat av: Marita

du låter som Sara du, precis de där dokumentärerna pratade hon med mig om igår :)

2012-10-17 @ 19:06:23
Postat av: Maria

Jag lyssnade på Engla när jag var ute och sprang sent en kväll förra veckan, sprang blandannat igenom skogskyrkogården. Då gick det snabbt vill jag lova! Trodde en eklund look a like låg och kurade i mörkret ;-)

2012-10-17 @ 19:46:46
Postat av: sara

Älska p3 dokumentär!

2012-10-18 @ 08:19:35
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0