Hello!

Veckorna går å ja hinner liksom inte me ja. Men ja lär mig väldigt mkt just nu. Nu har 10 av mina 15 praktikveckor gått. Snart är de back to school för sista rycket innan man kan titulera sig socionom!

Helgen va mkt trevlig då de va fotbollsavslutning i Stugun. Ja å tjejerna träffades lite innan å surrade.
Igår blev ja bjuden på riktigt god middag av Söder. Sjukt gott älgkött å pärgratäng. Vi drack även årets första glögg, smell it, taste it, love it.

Jobbhelg framför mig! Men imorn ska vi hitta på nåt me Malin å Olle på kvällen. Mina bröder är så fantastiska å ja älskar att man blivit så gammal att man VILL umgås me dom:-)

Nu måste ja vräka i mig lunchen innan ja springer tillbaka till socialförvaltningen där ja gästspelar på team unga/vuxna idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0