Vart e losgodiset?

Saknar verkligen de...

Tjenna!
Igar va de da dags for en liten utgang i Kuta. Vi akte in och at god mat forst och drack oss nojda pa '" Illussion" Sen gick vi pa en club med pool och skona soffor, men de va typ de enda bra dar. Inge folk och dalig musik. Da gav Lars och Marita upp och akte hem. Vi andra akte in till centrum och tittade forst till Minnesplatsen fran bomben 2002. Alla som hade dott stod inristade pa en stor tavla och ja kande mig valdigt illa till mods. Hur kan man vilja gora detta??
Efter de gick vi in pa ett stalle och efter mycke om och men kom vi igang rejalt och dansade till nastan 03.30. Svetten rann men roligt hade vi. Jatterolig kvall.

Idag har vi legat vid poolen ( jobbigt med semester). Sen gick jag, per, marita, lars, mackan och mange till revet som ar jattegrunt och racker bra langt ut i havet. Efter halva vagen vande dock magnus efter att ha sett en krabba ( trodde han ) och sa va han lite haj-radd. Men ingen haj kom och kakade upp oss iaf.

Nu ska vi snart aka till Kuta igen..de e dar de hander=) vi ska ata pa en jattebra pasta restaurang som jag, sara och marita at pa haromdan.

Oza 2 trakiga nyheter...min kamera e sonder och magnus e forsvunnen. Jakla skit!
haha ja just ja. hade ju bokat tagbiljett hem fran arlanda for lange sen och ja trodde att vi kommer hem pa kvallen pa sondag men de visade sig att vi kommer pa morgonen!!! och mitt tag hem gar 20.00 nanting. Och 12 timmar pa arlanda tanker jag da rakt inte va. Far kolla upp nya tider=)

Hoppas ni mar bra hemover.
Hmm har hort talas om Nyar pa vagslatten! De later kanon tycker ja.

Tja.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej din nattsuddare ! Skönt att ligga o slappa när man röjt eller.... Lösgodis får du äta när du kommer hem. Tänk choklad,salt sött mmmmmm. Köp en ny kamera då eller har du garanti kvar ? Hälsade du Per att jag hade fört över pengar ? Nu längtar jag till ni mkommer hem men jag gläds ju med att ni verkar ha det så bra. Kanske hör jag av mig med en beställning på lukta gott åt Ollebull. Kramar Mamma

2008-11-18 @ 19:26:56
Postat av: A-L

Snacka om orutinerad utomlandsresande!! Något jag ALLTID har med på våra resor är faktiskt lösgodis (och pass) för är det något man längtar efter då man är borta, så är det vad man inte kan hitta! I Peking fanns iofs lösgodis, men INTE lakrits. Det närmaste vi har hittat är sötlakrits, men det är ju inte riktigt samma sak!

KRAM

2008-11-18 @ 19:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0