Fullspäckad vecka!

Mån: praktik 15-23
Tis: praktik 15-23
Ons: praktik 7-15,40 å Jobb 16-21,15
Tors: praktik 7-15
Fre: praktik 8-15,40 å jobb 16-21,15
Lör: Jobb 7,45-14,30
Sön: Jobb 15-21,15

Ja de blir inte mkt tid över till nåt men ja får ta mig tid.
Imorse klev ja upp samtidigt som Tommy å gick me honom en bit påväg till jobbet, sen vände ja på klacken å knatade 4,3 km efter Storsjön i härligt höstväder. Så nu ligger ja å kliar men de lägger sig snart för då ska ja å Söder äta lunch på stan tänkte vi.

Köpte lite smågrejer på Ikea i helgen som ja även ska pyssla lite me i v om ja hinner. Saker å ting måste organiseras å kategoriseras.
Imorn ska ja träffa mina kompisar läkarna igen! De va längesen, undra om dom saknat mig? Ja vill kolla om sjukhussolningen blir bättre för mig nu på vintern när de e så torrt. Åsså ska dom få skriva ut lite smörjning till mig.

Nu må ja göra mig iordning för å träffa Södermannen! Åh Sara, kommer du ihåg den dokumentären? Fy fan.


Kommentarer
Postat av: sara

Ja den kommer jag ihåg, fy!
Akta så att du inte blir utbränd i veckan

2012-10-22 @ 13:22:57
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0