Snart Helg!!

Åhh va ja längtar. 2 arbetsdagar kvar, sen åker vi till Östersund för middag o bio me Sara, Micke Marita o Lars. De ska bli mys.
Sen på lördag e de ju årets fotbollsmatch på lövsta. Bk Björnen-Stuguns Bk. Ja är såå jäkla nervös. Måtte gubbarna ta hem de här, de är de viktigaste, då blir de div 3 nästa år!
På kvällen skulle ja gärna ta en å annan drink o fira mina sista timmar som 23. Nån som e på??
Dom som har match dan efter kan dricka saft...moahahahaha.
Nu ska ja bjuda Brittan o Gabriella på tacos, mm.

O Inglorious Bastards är bland de bästa ja sett ever.
O prisa gud för "Twilight" böckerna.

lägger in en bild från en mkt lyckad partykväll. Tanja, Lina, Jag o Annso va på G!


over and out.

Kommentarer
Postat av: sara

Roligt att du kommer hem i helgen. Jag som får dricka på lördag kan tänka mig en drink! Å jag ska också se filmen och kanon att du läser böckerna!

2009-09-17 @ 10:06:02
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Marita

Jag kan dricka saft med dig på kvällen.

2009-09-17 @ 10:37:12
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: ?

Tror Annso får byta namn till klyftan istället för skåran!

2009-09-17 @ 15:38:44
Postat av: Birgitta

Vilka menar du med Gubbar?? Inte Olle väl som fortfarande leker i sanden, eller ? Längtar efter dig/er nu. Kul att ni kommer hem så vi kan fira DIG. Om du kommer ihåg kan du ju ringa o gratta Britta som fyller år idag. Kram mamma

2009-09-17 @ 19:04:02
Postat av: Annso

Eller så går det bra att kalla mig för Annso!

2009-09-17 @ 22:09:54
Postat av: Lina

Men herregud!!!!!!!! Jag är också berättigad att intaga alkoholhaltiga drycker.

2009-09-18 @ 22:29:25
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/
Postat av: Maria

Nä det där var ingen kommentar från mig!! Tycker den låter som en mer manlig kommentar...du får granska dina läsare Frida =)

2009-09-20 @ 16:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0