.. fortsättning från Te Supèn..

Efter lek o skratt hos Zalla så fortsatte vi ner till Nornan. Där fick vi god mat o sen blev de såklart dans.
Jag hade så jävla roligt o är så glad att du oxå hade de Brittan!! Blir repris nästa år=)
Matar på me bilder..

Tack för världens underbaraste kväll!!

Nu håller ja på packar! Om ganska precis 12 timmar kommer familjen å hämtar mig o vi drar till arlanda. Flyget till Phuket går efter 15 nån gång. Har växlat o har resfeber=) Ska snart fika me Brittan.

O om ja skulle dö i svin-influensa el nåt där nere så hade ja iaf världens bästa vänner!

Fast ja hade tänkt att komma hem.

Ska försöka blogga när ja får möjlighet.
Tjohejsan!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Men herregud..hur ser jag ut?!! Jag skyller på alldeles för många besök i kanelgömman, och besöken där skyller jag på Anders =)



Ha en fantastisk semester! (Och kom hem!)



Puss

2009-11-02 @ 20:26:29
Postat av: Birgitta

Nu är det nära... Förresten tack för logi i helgen. Tittar på herr Stenmark nu. Ska packa sen. Syns om ca 9 tim. Kram

2009-11-02 @ 20:31:26
Postat av: Marita

Åhhh. Fan att det är ett år till nästa supé! Jag håller med helt, vi är ju världens bästa gäng, älskar er alla!!!

Ha det så jäkla bra i thailand, blogga när tillfälle ges. Puss

2009-11-02 @ 23:18:05
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: sara

Ha det så bra i thai nu! Sola och bada men var inte för brun när du kommer hem..

PUSS

2009-11-03 @ 08:35:11
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Brittan

Jamen JISSES! Hur ser JAG ut då!!!! Ha ha.. jag dööör =) Rödrosig o svettig. Risigt hår. Men FYY FAAAN vad kul jag hade, så det bjur jag på!!! See yah next year TCP =P

2009-11-16 @ 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0